سیاسی

مراوه گوشت قربانی کاندیدا و گروه خاص نیست

پایگاه خبری اولکامیز – مراوه تپه گوشت قربانی کاندیدای خاص و افراد و گروه خاص نیست. مراوه توسعه پایدار میخواهد ( سد چایلی، گمرک دادلی غزنین، جاده پست دره به خراسان شمالی، کارخانه ها و صنایع مادر و……میخواهد)

با شروع شدن فضای انتخاباتی معمولا خواسته یا ناخواسته به گروه های کاندیداها اضافه می شویم .

تعجب میکنم در همه گروهها بحث میکردند که رای مراوه ای ها به آقای خاص است و این شو طوری نمایش و پخش شده بود که حتی در گنبد هم شنیده  بودند.

همراه دوستم به مراسم ضیافت یکی از کاندید ها ی گنبدی رفته بودیم همه از ما می‌پرسیدند چرا میخواهید به آقای خاص رای دهید  ما هم گفتیم هنوز مردم یاشولی ها جوانان تصمیمی خاص برای رای دادن به فردی  خاص نگرفتند و تکذیب  کردیم.

گفتیم مراوه گوشت قربانی نیست و نخواهد شد. مراوه توسعه پایدار میخواهد جوانان مراوه حسرت زمین فوتبال .والیبال .کشتی …استاندارد را دارند.

جوانان روستاها سالن های ورزشی می خواهند .

مراوه با اینکه شهرستان مرزی است اما یک راه جاده گمرک مرزی با کشور همسایه ندارد نیاز به ایجاد گمرک دادلی غزنین به ترکمنستان است .

مراوه با اینکه شاعر شهیر ترکمن و جهان را دارد اما یک هتل مناسب برای اقامت مسافران نیست برای توسعه فضای مقبره مختومقلی بودجه مناسب از وزارت لازم است .

مراوه نیاز به ایجاد جاده مناسب با خراسان شمالی از سمت پست دره به جرگلان میخواهد.

مراوه کارخانه ها و صنایع بزرگ برای اشتغال جوانان میخواهد از شنیدن  فوت هم شهری هایمان  در استان های دیگر خسته شدیم به خدا این قدر فوت جوانان عذابم میدهد در لحظه شنیدن این مصیبت شوم میگویم کاش میشد من به جای او می مُردم.

مراوه کلی نخبه تحصیل کرده جوان و باتجربه کاربلد دارد نیازی نیست برای روسای ادارت مراوه افراد خطی از شهرستان های دیگر صبح در جاده و ظهر در جاده باشند .

مردم مراوه روسایی برای ادارات میخواهد با خانواده شان در مراوه زندگی کنند چطور صندلی ریاست مراوه جذاب است اما فضای مراوه برای زندگی خانواده تان مناسب نیست؟

دانش آموزان مراوه مدارس و خوابگاه های شبانه روزی شیک با تمام امکانات میخواهند.

از تمام کاندیدا های محترم که رای مراوه را میخواهند خواهش می کنیم به نیازهای ما و خواسته های ما هم توجه کنند.

همه با هم در انتخابات شرکت میکنیم بالاترین مشارکت در کشور ثبت میکنیم و دل رهبر عزیزمان شاد میکنیم .

ناصر اونق غراوی (دراکاریس)

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام علیکم فرهنگی با تجربه و دلسوز ملت.. علی الخصوص مردم رنجدیده مراوه تپه و روستاهای اطراف.. خداوند إن شاءالله عمر با عزت و پر برکتی برای شما و امثال شما بدهد.. امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا