گزارش

 گزارشی از اختتامیه کلاس آموزشی مشاورین املاک شهرستان گنبد

پایگاه خبری اولکامیز – آنه محمد مارامایی : بنده در اوایل اردیبهشت ماه مطلبی دررابطه با أموزش مشاورین املاک در سایت و کانال اولکامیزنوشته بودم . در رابطه با این موضوع امروز روزچهارشنبه ۱۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ ساعت ۱۳ بعد از ظهر درسالن اتاق اصناف گنبد مراسم اختتامیه برگزار گردید .در این مراسم مسئولین شهرمان عبدلی رئیس اصناف گنبد، خواجه رئیس اتحادیه املاک گنبد، نجار رئیس دانشگاه جامع علمی وکاربردی و بیک زاده .آتابای .جعفری .شیخ ملکی. سنچولی.و…….همراه با کلیه قبول شدگان این کلاس آموزشی که حدودا ۳۵ نفر بودند شرکت داشتند که تعدادی از مشاورین هم بعلل گوناگون نتوانسته بودند دراین مراسم حضور داشته باشند.

این مراسم راس ساعت تعیین شده با تلاوت قران کریم شروع گردید .پس از آن رئیس اتحادیه املاک گنبد مطالبی بیان داشتند که خلاصه کلامشان تشکر وتقدیر از حضور همه حاضرین وتشکر از مسئولین دانشگاه که نهایت سعی وتلاش را دربرگزاری کلاس ها آن هم بنحو احسن ودر سطح بالای علمی برگزار شده بود که به جرات میتوان گفت یکی از دوره های بسیار سخت علمی وعملی بوده که باعث تعجب مسئولین املاک گنبد از نظر کسب نمرات عالی می باشد . دلیل اصلی موفقیت انرا هم حضور مشاورین املاکی در این دوره میداندکه در سطح شهرستان دارای درجات علمی وشغلی بالایی می باشد ازجمله می توان به رؤسای نهادها وادارات شهرمان اعم از درجه داران بالای نظامی وانتظامی مسئولین بالای ادارات مثل رؤسا ومعاونین بانک ها . فرهنگیان عزیز وکارمندان سایرادارات با مدارک علمی بالا همچون فوق لیسانس و دانشجویانی در مقطع کارشناسی ارشد و……. که بسی مایه افتخاراتحادیه املاک شهرمان می باشد وآرزو داریم که این نوع کلاس ها درتمام اتحادیه ها برگزار شود.

درادامه برنامه رئیس اصناف گنبد پس از عرض سلام ضمن خوش آمد گویی به حاضرین از زحمات اساتید دانشگاه منجمله أقای نجار. ومسئولین اتحادیه املاک. و…..بابت تشکیل اینچنین کلاس ها وبرنامه ها تشکر وقدردانی نمودند وفرمودند که شما مشاورین املاک درآینده ودر شغل جدیدتان باید خیلی دقیق وهوشیار عمل کنید چون هریک از امضای شما عزیزان به زندگی خانوادگی مردم مرتبط می باشد وباید مواظب امور باشید تا خدای نکرده حقی از کسی ضایع نشود که در غیر اینصورت چه بسا زندگی ها نابود خواهد شد.وباید در قولنامه ها وقراردادها همیشه خدا را درنظر بگیرید واصول قانونی و لازم را در معاملات رعایت نمائید ودر پایان سخنانشان اتحادیه املاک گنبد کاووس را بهترین اتحادیه استان اعلام نمودند.

پس از آن رئیس دانشگاه جامع علمی وکاربردی گنبد مطالبی بیان داشتند منجمله در ابتدای سخنان خویش سالروز تولد حضرت معصومه (س )وروز دختر را به همه دختران ایران زمین بخصوص به بانوان وخانم های شرکت کننده در ایندوره آموزشی مشاورین املاک که حدودا ۴الی ۵ نفر بودتد تبریک گفتند.سپس در رابطه با اساتید ومدرسین ایندوره فرمودند که با توجه به حساسیت واهمیت ایندوره های اموزشی بهترین اساتید را جهت تدریس انتخاب نموده اند که الحق وانصاف هم نتیجه خوبی با این اساتید محترم که هریک استادی در رشته ها ومشاغل خود بوده اند حاصل گردید.وآرزوی موفقیت نمودند برای حاضرین در شغل جدیدشان وخواهان تشکیل کلاس های بهتر برای تمام اتحادیه ها ی شهرمان شدند وآمادگی دانشگاه را هم برای تشکیل چنین دوره هایی اعلام کردند.

در خاتمه مراسم توسط مسئولین محترم به ۴ الی ۵ نفر از مشاورین که سن وسال بالائی داشتند. بعنوان نمونه گواهینامه پایان دوره را اهدا کردند که با تشویق حاضرین همراه گردید والباقی گواهینامه ها را دونفر از مسئولین اتحادیه گنبد با خواندن نام هایشان به سایر مشاوران که با موفقیت ایندوره را گذرانده بودندتحویل دادند .

در پایان مطالبم اشاره به چند مطلب دررابطه با این دوره لازم میدانم که به اطلاع عموم برسانم :

اولا مدت ایندوره ده روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعد از ظهربوده است.

دوما اساتید ایندوره واقعا نمونه ازنظر ارائه مطالب ورفتار واخلاق بوده اند که مطالب را بنحو احسن به مشاورین املاک بیان وتفهیم می نمودند.

سوما امتحان پایان دوره. کلا ۶۰ سوال تستی وتشریحی داشت که در مدت ۲ ساعت باید مشاورین به آنها جواب می داده اند وواقعا هم سوالات سخت بود.

چهارما گواهینامه ها واقعا شکیل وزیبا طراحی وتهیه شده بود و….

خلاصه کلام اینکه تشکیل این نوع کلاس ها واقعا در جامعه فعلی لازم وضروری است. امیدوارم که ایندوره های اموزشی برای تمام اتحادیه ها در شهرمان برگزار شود تا انشالله نتایج آن باعث اسایش وأرامش مردم شهرمان در معاملات وخرید وفروش هایشان شود.به امید فردایی بهتر برای شهرمان گنبد کاووس که مردمانش لایق بهترین ها هستند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا