مطالب ویژه

خیابان های شهر ما

پایگاه خبری اولکامیز – آنه محمد مارامایی: هر روزکه با وسایل نقلیه در سطح شهرمان رفت و آمد می کنیم متوجه حقیقتی می شویم که اوضاع شهرمان هم مانند جیب مردم دیارمان می باشد.
خیابان هایی با چندین مرحله کنده کاری و وصله وصله شدن که دل هر راننده و یا بینده ای را می زند.

نمی دانم یک زمانی وقتی یک منطقه صافی را می دیدند می گفتند اینقدر صاف است که عین جاده آسفالته است ولی دیگر مردم گمان نکنم با دیدن جاده ها و خیابان های دیارمان برای چیزهای صاف از این اصطلاح استفاده کنند چون اوضاع آسفالت های خیابان های دیارمان مانند گذشته صاف نیست بلکه پر از چاله و چوله ها. کنده کاریها .گودال ها و… است . انگارنه انگار که شهر و دیارمان مسئولی دارد.

هر چند مدت یک پیمانکاری می آید و می کند و می رود و پشت سرش را هم نگاه نکی کند که چه کرده با آسفالت خیابان های شهرمان و هیچکسی از مسئولان شهرمان هم نیست که ازآنها بپرسد حالا که خیابان ها را کنده اید و به هدفتان رسیده اید بیایید و جاهای کنده کاری کرده خودتان را درست کنید و یا هزینه درست کردن آنرا بپردازید ولی در این مدت چند ماهه من که اثری از درست کردن کنده کاریها را ندیده ام جز چند نقطه شهرمان که گاهی می آیند دور بر چاله مخابراتی که کنده اند را درست می کنند آن هم هر چند روزه یکبار . شاید بخاطر اینکه در کانال ها و گروههای تلگرامی نسبت به آن اعتراض کرده اند درست می کنند که کمتر سر و صدای اعتراضی شنیده شود .

من هر روزه که با دوچرخه یا ماشین خودم از خیابان موسی بن جعفر (ع) عبور می کنم نمی دانم از چه سمت خیابان برویم که چاله ها بدنم را اذیت نکند از بس که وصله وصله شده خیابان های شهر و دیارمان.

چرا هر چند سالی که بعضی ازخیابان ها را آسفالت می کنند .خیابان اطراف محله ما را آسفالت نمی کنند .مثلا کوچه سی ام شهدای غربی که‌ چند بار شخصا به شورای شهر.شهرداری رفتم و نامه امضا شده چند نفراز همسایه را جهت تقاضای آسفالت برده ام و قول درست کردن را مسئولان شورای شهر و شهرداری داده اند اما دو ماه است که خبری نشده.

اصلا می گویم چرا باید مردم پیگیر آسفالت کوچه ای.خیابانی و… باشند مگر شهرداری .شورای شهر مأمور سرکشی و بازرسی خیابان های شهر مان را ندارد؟ که با توجه به اولویت ها خیابان ها وکوچه ها را آسفالت کنند ؟

مردم چه گناهی کرده اند که وسایل نقلیه شان با خیابان های کنده کاری شده دچار ایراد و عیب هایی شود ازجمله پاره شدن لاستیک ها از بین رفتن جلوبندی ماشین ها .شکسته شدن قطعه ای از بخش های ماشین و… که با توجه به تورم بالا درجامعه که مردم درگذران زندگی خانوادگی خود مانده اند . دچار هزینه های اضافی خرابی وسایل نقلیه خود شوند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا