اخبار

۱۳۴۲ مین نشست حافظ برگزار شد

پایگاه خبری اولکامیز –   محمود رحیمی: هزار و سیصد و چهل و دومین جلسه انجمن شعر حافظ گنبد دو شنبه ۱۶بهمن ماه با حضور شعرا و با شعر خوانی و نقد اشعار آنان توسط اساتید در نگار خانه ی سازمان هنری و فرهنگی شهردار واقع در خیابان طالقانی شرقی برگذار گردید.

مجری نشست حافظ، مینا سراوانی بود . جلسه با قرائت غزل ۱۴۹ دیوان حافظ توسط مجری آغاز شد.

در ادامه نشست شاعران حاضر در جلسه آثار خود را قرائت کردند و نقد آثار توسط حاضران انجام شد.

محمد حسن زاده دبیر انجمن از برگزاری شانزدهمین دوره فستیوال شعر منطقه‌ای با عنوان «خداحافظ ۱۴۰۲» در نیمه دوم اسفندماه خبر دادند که هر ساله با حضور شاعران استان گلستان و استان‌های اطراف برگزار می‌گردد. همچنین با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد جلسات انجمن از هفته آینده در بنیاد علمی دکتر بسکی برگزار گردد.

شاعرانی که در این جلسه شعر خواندند عبارتند از:
علی اکبر رحیمی، محمود رحیمی، محمد حسن زاده، حوا مظهری، فاطمه اکبری، سوده ممشلی، فهیمه رجایی، کعبه مفیدی، مجتبی نیازی، سپیده قبادی و امیر برنا بودند.

شایان ذکر است تمامی شاعرانی که در این جلسه ارائه اثر کردند اعضای انجمن حافظ گنبد و اهل گنبد بودند. در بین حاضران هنرمندانی از مشهد و شهرهای اطراف حضور داشتند.

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام و تشکر از جناب محمود رحیمی . به امید آن روزهایی هستیم که جلسات انجمن ادبی جیحون ترکمن ها نیز مثل انجمن شعر حافظ گنبد بدون حاشیه و بدون سیاست زدگی تشکیل گردد انشااله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا