اخبار

مکتبی: روش ما با اقوام و مردم گفتگو و مدارا است

پایگاه خبری اولکامیز – مکتبی گفتمان سازنده را از مهمترین رویکردهای مسئولان استان دانست و گفت: در مسیر حل مشکلات استان گلستان با گفتگو اقدام می کنیم و با این گفتمان توانستیم دو انتخابات را در سایه سیل و کرونا و در سال اخیر تحریم و کرونا برگزار کردیم که با مشارکت بیش از ۶۰ درصد شهروندان محقق شد.

احسان مکتبی ظهر امروز در آیین معارفه استاندار گلستان اظهار کرد: در ایام وحدت شاهد آن هستیم سیاست مدار حق گرا هادی حق شناس جای خود را به مدیر متخصص و شریف علی محمد زنگانه می سپارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: وظیفه اصلی وزارت کشور حفظ امنیت و برگزاری انتخابات است و در این مسیر اصلی ترین ماموریت ما ارائه خدمت صادقانه به همه شهروندان بوده و است.

مکتبی یادآور شد: در مسیر حل مشکلات استان گلستان با گفتگو اقدام می کنیم و با این گفتمان توانستیم دو انتخابات را در سایه سیل و کرونا و در سال اخیر تحریم و کرونا برگزار کردیم که با مشارکت بیش از ۶۰ درصد شهروندان محقق شد.

وی افزود: با همدلی و همراهی استاندار محترم و همکاری فرمانداران شاهد آن بودیم که جزو ۶ استان برتر در حوزه میزان مشارکت در انتخابات باشیم و کمترین اعتراض با توجه به تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان در استان شاهد بودیم.

این مقام مسئول بیان کرد: با حضور فعال ۵۰ سمن و تشکیل خانه احزاب سند همراهی برای استان گلستان در تشکل های مدنی ما به شمار می رود.

مکتبی یادآور شد: در استان گلستان اگر آرامشی وجود دارد مدیون همه بزرگان قومی ترکمن، شیعه و فارس و همه لایه های اجتماعی مانند نماینده ولی فقیه در استان گلستان و ائمه جماعات و روحانیون است.

مکتبی تصریح کرد: روش ما با اقوام و مردم گفتگو و مدارا بوده و است و در لایه‌های مختلف اجتماعی این اصل را ساماندهی کردیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیت استاندار گلستان تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش لایه‌های مختلف مدیریتی برگزاری انتخابات و مقابله با کرونا به نحو احسن برگزار شد.

مکتبی بیان کرد: خدای را سپاسگزاریم در حوزه سیاسی، با همکاری و تلاش احزاب سیاسی و بهره‌گیری از توان انجمن‌های مردم نهاد و سمن‌های فعال توانسته‌ایم فضای مناسبی را در فعالیت‌های سیاسی ایجاد کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: ضمن آروزی توفیق برای استاندار جدید گلستان، برای آقای حق‌شناس استاندار پیشین گلستان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم. / گلشن مهر

*تیتر از اولکامیز است

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا