مطالب ویژه

دستگیری سارقان کابل تلفن روستا

تقدیر و تشکر مردم روستای حالی آخوند از پاسگاه باغلی مرامه

پایگاه خبری اولکامیز -امان محمد خوجملی : بعد ازسرقتهای متوالی در روستای حالی آخوند و متعاقب رسانه ای شدن این سرقتها در فضای مجازی در نهایت با فعالیت های وسیع نیروی انتظامی پاسگاه باغلی مرامه این سارقان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سارقان که دو نفر بودند توسط پاسگاه به روستا آورده شده صحنه های سرقت را بازسازی کردند. مردم و اعضای شورا و دهیار روستا عمیقاً از رئیس و ماموران پاسگاه باغلی مرامه تشکر و قدردانی کردند.

امیدوارم قضات دادگستری گنبد با سارقان برخورد بسیار سختگیرانه ای داشته باشند به این زودی از زندان آزاد نشوند.

آزادی زودهنگام سارقان با قرار وثیقه، هم مردم روستا را ناراحت و عصبانی می کند و هم زحمات ماموران نیروی انتظامی را به هدر می دهد.

اینها با سرقت اموال عمومی و کابل های برق و تلفن زندگی عادی هزاران نفر را مختل کردند. الان از زمانی که کابل های تلفن روستا توسط این افراد دزدیده شده نصف مردم روستا تلفن خانگی ندارد. خیلی ها اینترنت خانگی شان قطع و کارتخوان محل کسب و کارشان کار نمی کند.

اداره ی مخابرات قرار است کابل های تلفن حاشیه روستا را در زیر زمین دفن نماید. اجرای عملی این کار چند ماه طول می کشد. مردم تا آن زمان بسوزند و بسازند. این همه ضررهای اقتصادی به مردم روستا چیز کمی نیست. درست است اموال به سرقت رفته دولتی است. اما دولت اینها را با پول مالیات دریافتی از قبض و آب و برق و گاز و تلفن مردم بازسازی می کند.

سرقت اموال عمومی دولت با سرقت یک راس گوسفند یا یک دستگاه موتور سیکلت تفاوت بنیادی دارد.

قضات محترم دادگاه هنگام مجازات سارقان این تفاوت های اساسی را در نظر بگیرند سارقان اموال عمومی مانند کابل تلفن و برق و ترانس برق را به این آسانی رها نکنند. چون مجازات سبک یا آزادی زودهنگام اینها اعصاب و روح و روان مردم را خراب و باعث یاس و ناامیدی مردم خواهد شد. / کانال نویسنده

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا