اخبار

فرماندار گرگان: اجازه برهم‌ زدن آرامش و امنیت مردم را به هیچ کس نمی‌دهیم

پایگاه خبری اولکامیز – فرماندار گرگان گفت: آرامش و امنیت شهروندان برای مسئولان مهم است و مردم خود اجازه نخواهند داد که هرازگاهی تعدادی از عوامل فریب‌خورده و ناآگاه آرامش و امنیت آنان را برهم بزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی پایین‌محلی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه آئین بزرگداشت شهدای ایثارگر درباره تجمع عده‌ای محدود در شب گذشته در گرگان، اظهارکرد: دشمنان خارجی و پیاده نظام آنها در داخل، از مرگ غم‌انگیز خانم مهسا امینی که سبب تأثر افکار عمومی شده است به دنبال سو استفاده، ایجاد آشوب و اغتشاش در جامعه بودند که اوضاع به نحو مطلوبی مدیریت شد.

فرماندار گرگان افزود: به نظر می‌رسد تجمع شب گذشته محدود اما سازمان یافته، پیچیده و تلفیقی از اغتشاشات و آشوب‌های سال‌های ۸۸ و ۹۸ بود که خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی این تجمع بدون اینکه به آشوب کشیده شود یا به مال و جان مردم تعرض شود، خاتمه یافت.

وی با اشاره به پروژه دشمن برای کشته‌سازی، از خانواده‌ها خواست مراقب فرزندان خود باشند و مانع حضور آنها در اینگونه تجمعات غیرقانونی شوند.

پایین‌محلی با بیان اینکه امنیت، آرامش و نظم در شهر گرگان برقرار است، هشدار داد: هرکسی که بخواهد با حضور در تجمعات غیرقانونی آرامش و امنیت جامعه را خدشه‌دار کند، دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و قضائی مطابق قانون با آنان برخورد خواهند کرد.

وی تاکید کرد: آرامش و امنیت مردم هم برای مسئولان و هم برای جامعه بسیار مهم است و خود مردم اجازه نخواهند داد که هرازگاهی عده‌ای فریب‌خورده و ناآگاه آرامش جامعه را بر هم بزنند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا