گزارش

عارف گرگانی: انتخاب افراد توانمند زمینه‌ساز توسعه مناطق شهری است

پایگاه خبری تحلیلی اولکامیز-  رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس معتقد است که پیشرفت و توسعه شهری و رفع مشکلات آن و نیز خدمت رسانی مطلوب‌تر به شهروندان در گرو حضور پرشور مردم در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در ۲۸ خرداد امسال و انتخاب افراد توانمند و متخصص است.

عارف گرگانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: افراد متخصص پس از راه‌یابی به ششمین دوره پارلمان شهری گنبدکاووس می‌توانند با استفاده از علم و تخصص خود علاوه بر ساماندهی بهتر مبلمان شهری، برای توسعه ظرفیت‌های گردشگری، ورزشی و فرهنگی شهر نیز تلاش کنند.

وی افزود: مطابق قانون انتخابات، اعضای شورای شهر می‌توانند از میان تمام افراد جامعه انتخاب شوند لذا اشخاصی هم که به دلیل وجهه مردمی به شورای شهر راه می‌یابند می‌توانند از ظرفیت کاریزمایی‌ خود برای جلب مشارکت‌های مردمی جهت پیشبرد امورات شهری استفاده کنند.

رییس شورای شهر گنبدکاووس همچنین خداترسی و پاک‌دستی، جسور بودن برای رای دادن به تصمیم‌ درست با وجود لابی‌های احتمالی و داشتن اراده قوی برای مقابله با فساد را از جمله ویژگی‌های شاخص کاندیداهای شورای شهر دانست و ابراز امیدواری کرد که نمایندگان منتخب مردم در دوره جدید دارای چنین شاخص‌هایی باشند.

به گفته گرگانی، باتوجه به نقش مهم شوراها در پیشرفت و توسعه شهری و روستایی، مشارکت آحاد جامعه در عرصه تصمیم‌گیری این دو حوزه که نظام جمهوری اسلامی نیز بر آن تاکید دارد، می‌طلبد مردم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، حضوری پرشور در انتخابات این دوره شوراها داشته باشند.

وی که برای حضور در انتخابات پیش رو نام نویسی نکرده است، افزود: در شرایطی که دشمن تمام توان خود را برای اعمال تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی و تبلیغات دروغین با هدف بزرگ‌نمایی مشکلات و تقویت موج ناامیدی در جامعه بکار گرفته است، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رای دادن به افراد اصلح و کارآمد باعث بی‌اثر کردن این دسیسه‌ها خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس، مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو را اثبات وفاداری مردم به نظام دانست و از مسوولان و داوطلبان انتخابات خواست با شفاف‌سازی افکار عمومی، دسیسه‌های دشمن برای کمرنگ‌ جلوه دادن تاثیر انتخابات در بهبود وضعیت فعلی کشور را بی اثر کنند.

وی به منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر گنبدکاووس پیشنهاد داد با توسعه مجموعه سوارکاری، ساماندهی وضعیت ساخت مجموعه موج‌های آبی، فعال‌سازی تورهای سافاری در تپه‌های ماهوری نواحی شمالی شهرستان و ایجاد تپه‌ای به ارتفاع ۲۰ متر با استفاده از نخاله‌های ساختمانی در یک عرصه هزار تا ۲ هزار متری برای راه‌اندازی پارک بانوان زمینه افزایش نشاط اجتماعی، ورود گردشگر و اشتغالزایی را در این شهر فراهم کنند.

گنبدکاووس با افزون بر ۱۶۰ هزار نفر جمعیت و گستره ۲۸ کیلومتر مربع، دارای هفت عضو شورای شهر است. / ایرنا

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا