اخبار

استاندار:تکمیل طرح‌های نیمه تمام گلستان به نیم قرن زمان احتیاج دارد

پایگاه خبری اولکامیز – استاندار گلستان گفت: هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در این استان وجود دارد که تکمیل آن‌ها با احتساب تخصیص اعتبار و بودجه کافی به نیم قرن زمان احتیاج دارد.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز یکشنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در گرگان اظهارداشت: اگر چه دولت در بودجه سالیانه و یا در قالب مصوب سفر، اعتبارات خوبی برای پروژه‌های مدرسه‌سازی گلستان در نظر گرفت اما همراهی بیشتر مردم و نهادهای غیردولتی، روند تکمیل این طرح‌ها را تسریع خواهد کرد.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌ حمایت ملی مردم، سازمان‌های مردم نهاد، خیرین، ریش سفیدان و معتمدین محلی، صنایع و بانک‌ها، راهکار تکمیل هرچه سریعتر پروژه‌نیمه تمام مدرسه‌سازی در گلستان است.

وی افزود: در سفر اسفند پارسال رییس جمهور به گلستان هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برای بخش آموزش و پرورش و مدرسه‌سازی تصویب شد که تاکنون بخش زیادی از آن تخصیص یافت.

استاندار گلستان ادامه داد: همچنین در قالب سفر استانی، افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال برای تجهیز مدارس به سیستم گرمایش و سرمایش و هوشمندسازی مدارس مصوب شد که در حال تخصیص است.

زنگانه بیان کرد: گلستان ۱۳ مدرسه دولتی در حال ساخت دارد که برای سرعت بخشیدن به تکمیل این پروژه‌ها می‌توان از توان کمک‌های خرد و در حد بضاعت ساکنان استان استفاده کرد.

زنگانه یادآور شد: برای برخی از کارها مانند نقشه‌کشی، بنایی، طراحی و دیگر اقدامات خدماتی می‌توان از توان فنی خیران علاقمند به مشارکت در اجرای طرح‌ها بهره برد.

استاندار گلستان گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۷ هزار میلیارد ریال به مدرسه‌سازی این استان تخصیص داده شده که بی‌سابقه و کم‌نظیر است.


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا