اخبار

سخن و خواسته ای صریح با مردم

رای اول و آخر امان زاده

 پایگاه خبری اولکامیز – انتخابات به مرحله حساس خود رسیده است، پر واضح است، تنها برگ برنده آق قلایی ها، حضور گسترده و پرشور پای صندوق های رای و حمایت از کاندیدای شاخص و مراقبت از آرای دوم از طریق عدم نشت و نفوذ آن به بیرون از خطه صحرا (اق قلا) می باشد.

اکثریت قاطع فعالین اجتماعی و سیاسی آق قلا قاطعانه پشتیبان مهندس امانزاده هستند ولی برخی از فعالان انتخاباتی آق قلا به هر دلیلی، با ادله های مبتنی بر منفعت شخصی، سودای اختصاص رای دوم به دیگر رقبای را دارند، در شرایط خظیر و حساس کنونی، این اقدام تهدیدی برای موفقیت نامزد بومی آق قلا محسوب می شود.

باید هوشیار باشیم در صورت تخصیص رای دوم به نامزدهای رقیب بیم آن می رود تا امید به پیروزی امروزین مردم چشم انتظار، به غم و اندوه فردا تبدیل گردد و امکان تکرار تجربه شکست خمری نامزد سیستانی ها از نامزد گرگانی با ۱۲۰۰ رای سیستانی ها به نامزد رقیب را میسر می سازد.

لیدرهای انتخاباتی که دنبال نامزدهای رقیب هستند باید بدانند که در مقابل آرزوی جمعی مردم حرکت میکنند، به شکستن رؤیای یک نماینده مجلس بومی یاری می‌رسانند.

در این رابطه ضرورت دارد، دلسوزان و هسته با وفا و معتمد ستاد مهندس امان زاده اقدامات ضروری زیر را انجام دهند:
۱- با تمام قوا برای تشویق مردم برای حضور در پای صندوق تلاش کنند.
۲- با تمام قوا برای تمرکز آرا برای مهندس امان زاده تلاش کنند و رای اول و آخر آنها امان زاده باشد.

مخلص کلام:
رؤیای بهارستان به حقیقت خواهد پیوست، با حضور حداکثری و برای حفظ مجموعه آرای شهرستان آق قلا با حضور حداکثری و بدون هرگونه خروج رای از حوزه اقدام جانانه صورت بگیرد.

در خاتمه باید گفت، حساب برخی از افراد ظاهرالصلاح در نزد مردم فهیم ما و حافظه تاریخی آق قلا محفوظ خواهد بود که چگونه برای منافع شخصی، ایل و مردم خود را تنها گذاشتند. آنها باید بدانند که دستشان پیش مردم رو شده است.

لطیف ایزدی

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا