یادداشت

فرهنگیان فرهیخته ایران

پایگاه خبری اولکامیز – مهران دالوندی: بی شک معلمان جزو شریف ترین افراد جامعه بوده و خدمات آن ها وصف ناشدنی است .آن ها مردمی ترین اقشار جامعه بوده و از نزدیک با مشکلات مبتلابه والدین ،فراگیران و….مواجه هستند.

از طرف دیگر آن ها مورد اعتماد ترین قشر جامعه هستند و جامعه نسبت به آن ها واکنش خاصی داشته و الگو افراد زیادی هستند.آن ها رنج ها و درد های مردم را با پوست و جان خود حس کرده اند و این سمپاتی و امپاتی با مردم آن ها را بسیار اینفلوئنسر و تاثیر گذار نموده است .

روز معلم فقط یک روز نیست بلکه روز وی به دلیل مقام شامخ او ۳۶۵ روز می باشد.آن ها دل پاک بوده و سودایی جز ایرانی آباد و پیشرفته را در سر نمی پرورانند .

معلمان در بسیاری از مناطق کوچک ،داور،حکم ،قاضی ،مشاور،معتمد و…نیز بوده و به آرامش خانواده ها و مناطق کمک می کنند.آن ها پیشرانه قوی مردم بوده و پویایی را در مردم می آفرینند.

فرهنگیان با فرهنگ ایران زمین، مروج کتابخوانی بوده و خودآگاهی را به فراگیران هبه می کنند.آن ها ناخدای با خدای کشتی دانش بوده و مربیان دانش آموزان عزیز می باشند .

بنابراین شایسته نیست که چنین انسانهایی بخاطر احقاق حقوق صنفی خویش و مطالبه گری زندانی باشند.تجمعات صنفی و مسالمت آمیز قانونی بوده و نبایستی به این بهانه معلمان در حبس باشند.

آیا می دانید در این شرایط تورم افسارگسیخته با قطع حقوق و زندانی کردند آن ها چه بلایی بر سر خانواده های آن ها آمده است؟؟

آن ها خواهان تحصیل رایگان ،رتبه بندی درست، همسان سازی و…هستند که وفق قانون می باشد.

بله جای معلم زندان نیست!پس به امید رهایی هرچه سریع تر معلمان دربند!

پویا باشید!

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا