اجتماعی

شهردار بندر ترکمن: برون رفت از مشکلات شهری عزم جدی مجموعه شهرداری و نمایندگان شورا را طلب می کند

پایگاه خبری اولکامیز: طاهر جانی : رحمان قاضیلار طی جریان نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه در تشریح ۹۰ روز کاری خود به عنوان سکاندار شهرداری بندرترکمن ضمن اعلام پرداخت مطالبات عقب مانده کلیه پرسنل گفت: با تلاش های بعمل آمده خوشبختانه پرداختی کارگردان نیز به صورت کامل انجام شده و همچنین عیدی و سنوات این عزیزان که بیشترین زحمت را به دوش می کشند به دریافتی هایشان افزوده شده است. ما در بدو شروع کار هزینه های اضافی را از لیست حذف کرده و لذا ماهیانه حدودا پنجاه میلیون تومان صرفه جویی مالی داشته ایم. به علاوه افق دید ما به نظرات صاحب نظران کارشناس و حمایت ویژه شورای شهر توام با آرامش بوده و به هیچ وجه بنا نداریم صرفا پیگیر امور روزمره باشیم. برنامه نظافت و لایروبی جداول سیاست کاری بسیار منظمی را دنبال کرده و می طلبد که به سمت مدرنیزه شدن گام برداریم.

قاضیلار تاکید کرد: ساکنان بندرترکمن شایسته نازیبایی ها نیستند. ما در مباحث مالی رو به رشد بوده ایم. سامان بخشی پارک های شهر جزو الویت های اصلی به حساب می آید. از سوی دیگر مقدمات تعریض پل از سمت بیمارستان شهر نهایی شده و با رفع برخی موانع موجود تدابیر لازم را بکار خواهیم بست. موضوع مهم دیگر معطوف به ساماندهی ترافیک شهری است. در این باره ضمن تشکیل کارگروه، بررسی های راهبردی را در دستور کار گنجانده و بنا را بر این گذاشتیم که پارکومتر را وارد شهر کنیم. شهروندانی هم که تمایل به احداث پارکینگ دارند از سوی شهرداری حمایت خواهند شد.

تفکر اقتصادی ما در جهت بهبود منابع مالی با هدف برخورداری از درآمدهای پیوسته و پایدار است و روی این مسئله تمرکز کافی و لازم را داریم. اخیرا نتیجه تلاش ها برای اخذ سند عرصه شهرداری پس از گذشت نزدیک به یک قرن از تاسیس آن توفیقات چشمگیری را نصیب ما کرده و جا دارد اعلام کنم که ارزش این عرصه صد و هفتاد میلیارد تومان می باشد.

شهردار بندرترکمن در ادامه با تاکید بر این مطلب که با ورود سرمایه گذاران به محوطه عقب نشینی راه آهن، ساخت مجتمع تجاری – اداری در آن را استارت خواهیم زد، اظهار داشت: برای این منظور مصوبه شورا و مجوز قانونی از سوی کمیته انطباق شهری دریافت شده است. برای سایر پتانسیل های موجود شهری نیز طرح هایی جامع و سودآور مد نظر هستند که بتدریج و پس از اخذ مجوزهای لازم صورت مسائل را جمع بندی و به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد. با توجه به نزدیک شدن به هفته های پایان سال از شهروندان انتظار داریم در بحث پیگیری امور اداری ساخت و سازهایشان به شهرداری مراجعه نمایند، زیرا تعرفه های این بخش در سال آینده به افزایش می رسند. مضافا ساکنینی که اضافه بناها را بصورت خود اظهاری اعلام نمایند ازتخفیفات مناسبی برخوردار خواهند گردید.

قاضیلار قرارداد عملیات لکه گیری در نقاط مختلف شهر را بسته شده دانست و خاطر نشان ساخت: پیش بینی ما برای اجرای عملیات آسفالت داخل شهر طی سال آینده ده میلیارد تومان برآورده شده و اطمینان داریم که اجرای این طرح در کنار جلوه مطلوب رنگ آمیزی با مواد استاندارد قابلیت های لازم برای دیده شدن را خواهد داشت. با تمهیدات اتخاذ شده برنامه ریزی ها جهت برگزاری یک جشن نوروز باشکوه در حال نهایی شدن است و پیش بینی می کنیم در نوروز ۱۴۰۱ شاهد آمار چشگیر گردشگران به داخل شهر باشیم. بنده بعنوان یک خادم کوچک این اطمینان را می دهم که در آینده شاهد سیمایی متفاوت از شهر بندرترکمن خواهیم بود.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا