اجتماعی

حرکت ستودنی شهرداری گنبد

پایگاه خبری اولکامیز- حاج آنه محمد مارامایی فرهنگی بازنشسته گنبدی و عضو هیئت تحریریه سایت اولکامیز نوشت :

در جامعه ایی که ما در آن زندگی می کنیم مسائل ومشکلاتی وجود دارد که واقعا دیدن این امور مردم را زجر می دهد.

همانطوریکه در مطالب چند ماه قبل بیان کرده بودم یکی از مشکلات جوامع امروزی وجود متکدیان در سطح شهرمی باشد .

گرچه در آن مطلب چند ماه قبل پیشنهاد خودم را ارائه کرده بودم ولی عکس العملی از حاکمان شهرمان مشاهده نکردم اما امروز ساعت ۱۱صبح که با خانواده از بلوار سینا عبور می کردم صحنه بسیار خوشحال کننده دیدم که باتمام وجود خوشحال شدم .

آن هم صحنه مورد انتظار چندین ساله من بود که دیدم ماموران زحمتکش شهرداری با یک ون بزرگ متکدیان شهرمان را جمع اوری می کردند از بس خوشحال شدم ضمن گفتن عرض خسته نباشید ، پیشنهاد دادم که شهرداری می تواند با کمک گرفتن از خیرین علاقه مند هزینه نگهداری را هم تامین کند.

مطمئن باشید واقعا این عملکرد شهرداری همه مردم دلسوز شهرمان را خوشحال خواهد کرد ، چون یک انسان با وجدان که درد دیگران را درد خود می داند.

دیدن این صحنه ها (وجود متکدان) بسیار زجر آور است چون به اعتقاد من یک انسان هر چه وضع مالی اش خوب باشد ودر گذران زندگی مشکلی نداشته باشد باز هم دیدن مردان وزنان متکدی در چهار راهها و حتی طفلان معصوم در کنارشان آنها را زجر می دهد.

من که اگر این صحنه ها را ببینم و متاسفانه همیشه هم می بینم چندین ساعت ناراحت می شوم و همیشه در عباداتم ازخداوند می خواستم که حاکمان و مسئولان شهر و کشورمان را یک وجدان بیدار دهد که بفکر حل این مشکلات باشند و الحمدالله امروز این دعایم قبول گردید .

انشاالله که ادامه یابد و شهرمان عاری از این صحنه های بسیار زشت شود .

به امید آن روز.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا