اخبار

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان گنبد معارفه شد

 

پایگاه خبری اولکامیز – درنه صفائی برج؛ خبرنگار: دوشنبه سوم اردیبهشت١۴٠٣ مهدی حسن نژادان از سوی امیدرضا رستاقی بعنوان رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان شهرستان گنبدکاووس انتخاب شد.

این مراسم با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان «جواد عجم» ورئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان گلستان در محل اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس برگزار شد.

حسن نژادان در این مراسم عنوان کرد: شهرستان گنبد کاووس ٨٨۵ ناشنوا دارد که ۴٢٠ نفر جز جامعه هدف هیئت ناشنوایان می باشد و نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان و استان به این قشر است.

وی افزود:سالهاست این هیئت مورد توجه قرار نگرفته و با شروع به کار مجدد آن باید گفت؛هیئت تک قطبی پیش نخواهد رفت و با مشارکت حداکثری و برگزاری جلسات تخصصی با اداره بهزیستی شهرستان می توان در مسیر استعدادیابی و توانمندسازی ناشنوایان عزیز گامی مهم و اساسی برداشت.

در پایان امید رضا رستاقی رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان گلستان با عنوان اینکه ناشنوایان مصداق بارز ایتام رسول الله می باشند عنوان کرد:خدمت به جامعه ناشنوایان خدمت به ایتام رسول الله است و نیازمند تدوین برنامه های کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت می باشد.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا