مطالب ویژه

پیشنهادی برای مناظره یا راهی برای فرار از ترس‌های خود؟!

پایگاه خبری اولکامیز – اخیرا عبدالحکیم آق ارکاکلی کاندیدای جوان در گفتگو با رسانه ها ، رقیب باتجربه خود قرجه طیار را به مناظره دعوت کرده است. چند نکته در این باره  قابل ذکر است :

۱- در تاریخ ۴۵ سال تاریخ انتخابات گنبد مناظره سابقه  و موضوعیت نداشته است. یک مورد  و نمونه در تاریخ انتخابات گنبد رخ نداده است. کاندیدای محترم پیشنهادی خلاف عرف و رویه انتخابات گنبد را مطرح میکند. دلیل این پیشنهاد چه مواردی میتواند باشد؟ آیا ایشان از موج حمایت‌های مردمی از قرجه طیار دچار ترس عمیق شده است؟

۲- مناظره عموما در خصوص عملکردها ، اهداف …انجام میشود. قرجه طیار چهار سال نماینده مجلس بوده است.  چهار دوره در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت کرده است. ولی شما تاکنون چه عملکردی دارید؟

۳- طیار بزرگ شده در مکتب شهید اترک طیار  نماینده ادوار مجلس است که اخلاق مداری،صبر و رفتار نیک با مردم ، منش رفتاری اوست. او دارای خانواده ای شناخته شده به نیکی است.  شما در کدام مکتب فکری بزرگ‌ شده اید؟  شما در عقبه فکری و فرهنگی خود چه  چیزی دارید؟

۴-نکته دیگر اینکه مناظره به نوعی مقایسه است شما چه چیزی را می خواهید مقایسه کنید ؟ آیا موقعیت اجتماعی سیاسی مدیریتی شما با آقای طیار یکی است؟ آیا سابقه نمایندگی دارید؟ مدیر کدام اداره بودید؟

۵-  باید گفت چون شما از تفاوت های منش کاری و عملکردی خود با آقای طیار  آگاه هستید و می دانید که مردم نجیب گنبد از انسانهای صادق، اخلاق مدار  حمایت میکنند ، ترس آن دارید که این بار نیز این حمایت رخ داده و مجددا طیار بر کرسی مجلس بنشیند.

۶- شما از مقبولیت منش نجیبانه شهید اترک و ادامه دهنده راه او ،قرجه طیار، ترس و هراس دارید به این دلیل به دنبال پیشنهادی خارج از عرف و رویه هستید. 

۷-آقای آق ارکاکلی، مردم رویه رفتاری داد و قال و سخنان بدون پشتوانه عملی را قبلا آزموده اند. از ادعاهای امتحان نشده، آبی برای شهرستان گنبد گرم نمی شود، شما هم بهتر است با قله های هراس و ترس خود مواجه شوید.

۸- سخن آخر مراقب پیشنهادات برخی از یاران و همراهانتان باشید که شما را داخل چاه بزرگ شکست رهنمون نسازند.

لطیف ایزدی

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا