اخبار

فرماندار شهرستان ترکمن: جشنواره اقوام محل تراوش اندیشه های نو است

پایگاه خبری اولکامیز – به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرترکمن؛ فرماندار شهرستان ترکمن ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نخستین جشنواره تحت عنوان وحدت و همدلی اقوام در سرزمین برادری شهر بندرترکمن، هنرمندان را چشمان بیدار جامعه توصیف کرد و گفت: مایه افتخار برای شهرستان است که بتوانیم هنر بی بدیل اقوام ساکن را در یک مراسم عمومی با حضور سفرای کشورهای قزاقستان و ترکمنستان به نمایش در آوریم. بنده اطمینان دارم که برگزاری چنین جشنواره هایی بیانگر خلاقیت و شکوفایی در نزد هنرمندان این حوزه از سرزمین برادری خواهد بود.

نورمحمد جعفری در این باره تصریح کرد: وظیفه همه مسئولین است که در تامین و احیای زمینه های فعالیت هنرمندان به ایفای نقش های مثبت بپردازند‌. یک هنرمند برای تولید یک اثر ماندگار ماه ها زحمت می کشد تا بتواند پیامی شفاف را به مخاطبانش انتقال دهد و چنین تلاشی شایسته تقدیر و تحسین می باشد.

وی جشنواره اقوام را محل تراوش اندیشه های نو توصیف کرد و اظهار داشت: پیام واضح این جشنواره بر اساس تقویت وحدت و همدلی پایه ریزی شده و همان فرمایش قران کریم در راستای چنگ زدن به ریسمان الهی را متبادر می سازد.

جعفری تاکید کرد: شهرستان ترکمن پتانسیل بالایی در کلیه عرصه های فرهنگی- هنری دارد. مؤلفین بسیاری داریم که در سرایش شعر و خلق داستان قلمفرسایی می کنند. خبرنگارانی داریم که مطالب شان در خبرگزاری های استانی و کشوری به نشر در می آید. بازیگران ما در صحنه تئاتر صاحب رتبه و مقام هستند. لذا می بایست با استفاده از ابزارهای ممکن هنر را در همه ابعاد آن به پویایی و  نشاط برسانیم.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا