اخبار

بیانیه تیم رسانه ای « طیار » در باره تخریب ها و هجمه های انتخاباتی

در هر صورت، تخریب محکوم است

پایگاه خبری اولکامیز – دور اول انتخابات مجلس دوازدهم با گرمی خاص در استان گلستان برگزار شد. رسانه ها و فضای مجازی هم دوشادوش فعالین سیاسی و انتخاباتی بر شور و شوق انتخابات افزودند.

 اما نکته منفی انتخابات، حرمت شکنی ها و تخریب های عجیب و غریب در فضای مجازی با کانال های بی هویت و بعضا اکانت های فیک بود که  دل مخاطبان آگاه، وجدان های بیدار و فعالین انتخاباتی را می آزرد.

در بین کاندیداهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس به علت پیشتازی قرجه طیار بیشترین تخریب سمت او هدایت می شد. جایی که به شخص طیار ، خویشاوندان و یارانش بی پروا حمله کردند، اهانت زدند و تهمت های فراوانی روا داشتند ولی قرجه طیار به خاطر نجابت خود ، خویشتنداری کرد و هرگز نه تنها رقبا را تخریب نکرد بلکه با شفاف سازی، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

متاسفانه در آخرین تخریب های انتخاباتی دو فرد مجهول الهویه دوربین به دست، سناریوی ساختگی در جلوی خانه طیار و بین جمعیت طراحی می کنند. تخریبگران این بار به جای  هجمه به طیار ، یکی از طوایف بزرگ و نجیب ترکمن صحرا را هدف قرار دادند و با دروغی آشکار مکالمات صورت گرفته را به برادر طیار منتسب کردند در حالیکه در کادر دوربین هیچ شخصی دیده نمی شود و سناریوی کاملا ساختگی و دروغین بوده که در راستای تخریب مجدد قرجه طیار انجام شده است

تیم رسانه ای قرجه طیار به تبعیت از ایشان که اخلاق مداری و جوانمردی را اصل و اساس این راه می داند ضمن محکوم کردن تخریب های تفرقه افکنانه، به تخریبگران متذکر می‌شود که توهین به طوایف ترکمن برای رسیدن به قدرت نزد مردم محکوم و مردود می باشد و تخریبگران هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید. تخریب دیگر بس است اگر می توانید مردانه رقابت کنید.

تیم رسانه ای قرجه طیار کاندیدای پیشتاز انتخابات مجلس دوازدهم

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا