اخبار

سلام فو لاد سیرجان به فینال لیگ برتر

پایگاه خبری اولکامیز – هر آنچه در مسابقات والیبال را می‌خواستیم، در بازی دوم پلی آف، پیکان و فولاد سیرجان، مشاهده نموده و از این بازی سراسر هیجان لذت بُردیم.بازی که دو تیم، پا به پا و سایه به سایه یقه گیری کرده و در این بین، گزارش فنی و البته شیوا آقای شاکری نیز، خوشمزگی این تقابل را دو چندان نمود.

انگاری سالن فدراسیون در هاله ای از بهشت بود که که بینندگان و علاقمندان به والیبال دوست نداشتند این بازی حتی در گیم پنجم نیز تمام بشود. عملکرد، درخشان، جوانان پیکان بازیکنانی همچون مبین نصری، امیر حسین فرهادی، شفیعی، مصلح آبادی، در کنار مردان با تجربه ای همانند مؤذن و بهبودی با هدایت مربی کار کُشته ای به نام پیمان اکبری، تیمی را روانه میدان کرده تا در برابر تیم منسجم و استوار  فولاد سیرجان به آسانی بازی را واگذار نکنند.

این بازی هیجان انگیز باید یادآور این نکته برای مربیان جوان و بازیکنان باشد، که ذهن خلاق و آمادگی جسمانی تا چه حد بر عملکرد تیمی مثمر ثمر می‌تواند قرار بگیرد.سیرجان که در یک قدمی شکست قرار داشت به یکباره با آوردن میرزا جانپور و آرمان رحمانی دگر گون شد و کیلومتر راندمان تیمی سیرجان موشکی پله صعودی را طی کرد.

براستی درطول بازی‌های لیگ کشورمان، که بازی‌های جذاب با کمترین حاشیه و احترام بازیکنان و مربیان دو تیم به یکدیگر،آموخته ای بر دانش فرهنگ ما بیافزاید را چقدر شاهد بودیم.

یا حق
شیر محمد شیروانی

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا