اخبار

محمد رضا حاجیلی دوجی: مراوه‌تپه ۱۴ مدرسه مشارکتی در حال ساخت دارد

پایگاه خبری اولکامیز – مدیر آموزش و پرورش مراوه‌تپه واقع در منتهی الیه قسمت شمال شرق استان گلستان گفت: هم اکنون این شهرستان مرزی ۱۴ آموزشگاه درحال ساخت با مشارکت جامعه خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان شمالی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمدرضا حاجیلی دوجی» روز پنجشنبه در مراسم افتتاح مدرسه سه کلاسه تمام خیرساز روستای «لهندر» از توابع بخش «گلیداغ» مراوه‌تپه افزود: مدارس درحال ساخت که تماما در مناطق روستایی این شهرستان واقع‌ هستند، از ۲ تا ۱۲ کلاس درس دارند.

وی اضافه کرد: از سال ۱۳۹۹ و با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز مراوه‌تپه و برخی نیکوکاران خارج از شهرستان و استان گلستان عملیات اجرایی ۱۷ آموزشگاه شروع شد که تاکنون سه مدرسه آن به بهره‌برداری رسیده است.

حاجیلی دوجی ادامه داد: مدرسه سه کلاسه «هیرکان» روستای «لهندر» ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول است که هزینه ۲۰ میلیارد ریالی ساخت و تجهیز آن توسط نیکوکار دکتر «محمود نجفی عرب» از اهالی تهران پرداخت شده است.

مراوه‌تپه ۱۴ مدرسه مشارکتی در حال ساخت دارد

مدیر آموزش و پرورش مراوه‌تپه با قدردانی از مشارکت نیکوکاران در امر مدرسه‌سازی، گفت: ساخت فضاهای مناسب آموزشی در مناطق روستایی، کمک زیادی به جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان این شهرستان مرزی می‌کند.

وی افزود: جامعه خیرین مدرسه‌ساز طی یک دهه گذشته افزون بر ۱۵ مدرسه احداث و تحویل آموزش و پرورش دادند.

حاجیلی دوجی اضافه کرد: هم اکنون آموزش و پرورش مراوه‌تپه حدود ۱۵ هزار دانش آموز دارد که در ۱۵۰ آموزشگاه مشغول تحصیل هستند.

شهرستان مراوه‌تپه حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۱۰۸ روستا سکونت دارند.

*تیتر از اولکامیز است

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا