اخبار

کامبک یزدی‌ها به فینال یا تاریخ سازی دیار آذربایجان + تصاویر

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی: دیدار نفس‌گیر و ماراتن گونه بازی دوم ش. ارومیه و شهداب یزد که با پیروزی شجاعانه شاگردان علیزاده به پایان رسید و با توجه به شکست نماینده ارومیه در بازی اول پلی آف سرنوشت این دو تیم به راند سوم کشیده شد، حالا فقط یک نفس تا رسیدن به فینال مانده تا، مسابقاتی که اولین بازی هفته لیگ برتر، آخرین روز مهر ماه سوت زده شد و تا بدین مرحله رسیده فینالیست خود را رو نمایی کند.

در این راستا شهرداری ارومیه با مدیریت عالی آقای نوری که با تغییر و تحولات تیمی برجسته ای، چشم ها را خیره کرده، ودر کنار مربی با هوش و با ذکاوت خود، که واقعا تیم ارومیه را از لحاظ فنی و روحی دگرگون نموده، نگاه‌ دوربین ها و کارشناسان اهل فن را به این تیم سیزدهمی جدول تغییر داده اند. در لیگ امسال عرشیا به نژاد، این پاسور پنجه طلایی، جوانان ارومیه را به نحو شایسته ای به پرواز در آورده است.

احد رضایی در بهترین پلتفرم خود قرار دارد، فیاضی ناخدای کشتی تیم ارومیه میباشد و تشکری، هومن شرقی، عطا زرعتگر، آرمان صالحی و جاوید اسماعیل زاده دیگر جوانانی هستند که با پوست اندازی خود، کار خارق‌العاده ای را به ثبت رسانده اند. در طرف دیگر زمین، تیم شهداب یزد که مصدومیت پاسور خلاق یعنی مهدوی، میرفت تا کارایی خود را از دست بدهد اما با مدیر توانمندی همچون آقای ‌شرافت و مربی کار کُشته ای به مانند، تند روان و مجتبی عطار آمار بزرگی را در تاریخ والیبال حک نمودند.

رضا رضایی بهنام حاجی پور، میثم صالحی، حضرت پور، ولی زاده. میلوش و ایلشن داوودی در کنار یار خارجی پاراپانوف، تیمی را روانه میدان فرستادند،همانند فولاد که به آسانی خم و ذوب نمی‌شوند. در دومین بازی شهرداری ارومیه وقتی ماشین امتیاز گیری شهداب یعنی رضا رضایی را شاگردان علیزاده، از کار انداختند، آنگاه، تیم ارومیه، بر بازی تسلط پیدا کرد.

دو لیبرو این دو تیم که لیبرو ها در حقیقت، پاسورهای دوم تیم می‌باشند کار توپ رسانی را به نحو شایسته ای انجام دادند.تعویض های دو مربی در دو سوی زمین خیلی ماهرانه و در جریان بازی بود. امیدواریم هواداران دو تیم در عین رقابت، رفاقت وطنی را نیز فراموش نکرده و به دیده احترام فقط تیم خود را تشویق کنند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا