یادداشت

انتخابات و هواداران پر شور

پایگاه خبری اولکامیز – آنا حاجی طبری نیا: این روزها کرسی انتخابات مجلس بسیار گرم و داغ است. افرادی که توانایی و لیاقت نمایندگی را در خود احساس میکنند کاندید شده خود را در معرض انتخاب مردم قرار می‌دهند .

در این راستا طرفداران گروه هایی را  تشکیل می‌دهند و هرازگاهی جلساتی هم برگزار میکنند و هر کس از توانمندی ها و برنامه های خود می‌گوید، نیاز ها و کمبودهای منطقه را بیان می‌کند و برایش راه حل هایی ارائه می‌دهد. برای تبلیغ استفاده از فضای مجازی رایج ترین و آسان ترین روش تبلیغ است.

 در مواردی جوانان در تبلیغ کاندید خود اشتباهاتی را مرتکب می‌شوند آنها تصور میکنند که برای تبلیغ کاندید خود باید حریف را کوبید و برایش نقاط ضعف پیدا کرد اما غافل از اینکه برای تبلیغ خود نیاز نیست حریف را کوبید بلکه باید ار نقاط قوت و توانمندی های خود گفت، مسائل و مشکلات منطقه را مطرح کرد و برایش راه حل ارائه داد.

 باید در نظر داشته باشیم که با بدگویی و تهمت به رقیب شما توانمند و قوی نمی‌شوید و یا به قابلیت و‌توانمندی شما اضافه نمی‌شود بلکه باید تلاش کرد تا خود را ثابت کنی و از قابلیت های خود بگویی، به قول معروف برای جلب نظر مردم و گرفتن آرای آن ها و ترقی خود باید خود نردبان بسازی و از نردبان خود بالا بروی نه اینکه دیگران را برای خود نردبان کنی و از روی آنها بالا بروی.

 متاسفانه در فضای مجازی جوانانی هستند که برای حمایت از کاندید خود انواع دروغ ها و تحمت ها را به حریف میزنند و دل یکدیگر را می آزارند در حالی که همه ما در یک منطقه زندگی میکنیم و یک هدف داریم آن هم پیشرفت و آبادانی محل زندگیمان است پس ضرورتی ندارد دل یکدیگر را بشکنیم و بدگویی کنیم.

برادران و هواداران محترم یادتان باشد که با صداقت و امانتداری بهتر می‌شود در دل مردم جای گرفت و آرای آن ها را از آن خود کرد نه با دشنام و ناسزاگویی از دیگران  موفق و موید باشی.

بندرترکمن – فرهنگی بازنشسته

منبع – ماهنامه ترکمن دیار

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا