یادداشت

زمزمه ی عاشقانه

پایگاه خبری اولکامیز –  عایشه کر،  دبیر ادبیات:

الهی : امسال بهار طبیعت را در دل بهار قرآن‌ به نظاره نشستیم واحساس می کنم که همه جا عطر و بوی تورا می دهد وبه دل های همه طراوت و سرسبزی وجانی‌ دوباره بخشیدی تا درافریده های زیبا وبی نظیرت بیشتر تامل کنیم وهرلحظه به یادت باشیم ونامت را زمزمه کنیم تا اطمینان وآرامش قلبی پیدا کنیم.

الهی : وقتی به تو فکر می کنم،انگاربال وپر می گیرم وبه سویت پرواز می کنم تا بیشتر و بهتر حرف دلم را بزنم وبا تو ازعشق وسرور آفرینی بهارقرآن وبهار طبیعت بگویم ،بگویم که اینجا من وهمه دلخوش ومسرور هستیم ،چون دنیای متفاوت و رنگینی برای ما خلق کردی که ناخودآگاه وهرلحظه به یادت وبه سویت پرمی کشم وسبکبال وامیدوارزندگی را زندگی می کنم.

الهی :تو چقدر با عظمت و بخشنده آیی که تمام شکوه ،اعجاز وزیباییهارا برای آگاه کردن بندگان آفریدی ودربهار قرآن فقط ساز عشق می نوازی تا با تمام وجود عشق ورزیدن را سرلوحه ی زندگی خود قرار دهیم ،دوست دارم تورا واین سازخوش عشق را !

الهی :ازاینکه به من قدرت درک حقیقت و عشق را دادی تا وقتی که با فرازونشیب های زندگی روبرو شدم‌،نامید نشوم و رو به سوی تو آورم ،قوت قلب بگیرم و بدانم که عشق به تو ،تنها عشق وامید به تو تمام سختی ها ومشکلات را هموار می سازد ،درواقع توبا علم و قدرت بیکران خود هرلحظه معجزه می کنی!

الهی:تو از رازهای دل ونیت من آگاه هستی ومی دانی که چه رویاها وآرزوهای بزرگ وکوچک زیادی دارم وبرای رسیدن به آنها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنم ،چون واقف واگاه هستم که با وجود تو به تمام آنها دست خواهم یافت،زیرا با وجود تو هرغیرممکنی ،ممکن وامکان پذیر می شود.

الهی: من در طول زندگی اشتباهات وگناهان کوچک و بزرگ زیادی داشتم ،اما با تمام لغزشهایی که داشتم ،تو من را بخشیدی وازگناهانم چشم پوشی کردی و دوباره به من فرصت انتخاب مسیر دادی وراهنما وهدایت گرمن به راه راست و مستقیم بودی وازگمراهی ها نجات دادی وچراغ امید را دردلم روشن کردی ،متحیرم ازاین همه لطف وبخشش وعنایت تو !

الهی :ازتو سپاسگزارم که عشق ومحبت ورزیدن به عزیزان وکسانی که لایق عشق ومحبت هستند را در وجود من قراردادی واز تو خواستارم که همیشه لطف وعنایت خودت را شامل حال تمام عزیزان من کنی وازتو عاجزانه وملتمسانه سلامتی وعاقبت بخیری تمام بندگانت را خواهانم ،چشم امید همه ی ما همیشه وهرلحظه به درگاه کبریایی توست واین را هم می دانم واگاه هستم که تو هیچ بنده آیی را بی اجر‌ وپاداش نگذاشته ایی‌ ونخواهی گذاشت.

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا