یادداشت

این عملکرد یعنی بی عملی مفرط

پایگاه خبری اولکامیز – عطا محمد فروز: زمانی که برف می بارد دمای هوا به شدت کاهش می یابد و به دنبال آن یخبندان عمومی و ترکیدگی لوله های آب و افت شدید گاز به دلیل رشد مصرف و از نتایج آن سرمازدگی و شیوع آنفلوانزا و فشار به سیستم درمانی و…

در این بین بی عملی برخی مدیران آموزش و پرورش استان واقعا نوبر است اینان با ادعای اینکه آمادگی کامل در این زمینه وجود دارد متاسفانه با تعطیلی موقت مدارس و مجازی سازی آموزش مخالفت کردند و این مسآله نمی تواند چیزی جز یک بی عملی و یا خود شیرینی صرف باشد.

باید به ایشان گفت که زمانی که وضعیت آموزش دستگاه تحت مدیریت شما طوری است که اکثریت مطلق دانش آموزان در پایان متوسطه اول در ثبت نام رشته های نظری ناموفق هستند و وضعیت قبولی کنکور دوازدهمی شما هم که نیاز به گفتن نداره ! توی این یکی دو روز چه گلی می خواهید به سر آموزش بزنید که در طول سال امکانش نبوده است.
 

چه اشکالی داشت که یکی دو روزی به دانش آموزان استراحت می دادید تا شرایط به حال عادی بازگردد آنگاه با انرژی مضاعف کار را از سر می گرفتید؟

تو رو خدا یک سری به مدارس بزنید و نظری به درو پنجره های آن و سرویس های آبخوری و بهداشتی اش بیندازید و با در نظر داشت تراکم کلاسها ببینید که آیا کوچکترین آمادگی دراین زمینه دارید آنگاه تصمیم بر برگزاری کلاسهای عادی می گرفتید!

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا