یادداشت

جشن انقلاب در روز مراوه تپه

پایگاه خبری اولکامیز – امسال دهه فجر حال و هوای خاصی به شهر مراوه تپه داده است. در این روزها از برگزاری مسابقات ورزشی تا برگزاری جشن های سالگرد پیروزی، شادی بخش هستند.

شهردار، شورای شهر مراوه تپه و مجموعه شهرداری مراوه تپه در اقدامی شایسته جشن فجر انقلاب را در روز مبارک مراوه تپه برگزار کرد که با استقبال شهروندان همراه شد.

پانزدهم بهمن ماه سال  ۱۳۷۹ شهرداری مراوه تپه تاسیس گردید و مهندس کمال حاجیلی دوجی به عنوان اولین شهردار انتخاب گردید که می توان وی را معمار نوین مراوه تپه نامید.

من به خاطر شرکت در نشست های هم اندیشی و سخنرانی انتخاباتی کاندیداهای شرق گلستان به روستای دهنه رفته بودم اما دخترم ضحا در جشن حضور داشت و مرا ترغیب کرد تا در باره این جشن بزرگ و زیبا مطلبی بنویسم .

ضحا جان تعریف میکرد همیشه دوتار و آهنگ ترکمنی در خانه گوش می دادیم اما وقتی از نزدیک و زنده آهنگ و ساز و سرود و دوتار و گیتار و هنرمندان و دانش آموزان را می بینی حال و هوای خاصی را ایجاد میکند و روح انسان شاد میشود.

در این جشن برنامه های نیک دیگری رقم خورد که انسان از شنیدش خوشحال می شود از جمله یاد کردن عزیزانی که از دنیا رفته اند اما با خدماتشان برای مراوه تپه همیشه در یادها جاودانه  هستند روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

تجلیل از همکاران و فرزندان نخبه همکاران و خانواده های مجموعه شهرداری نیز از دیگر برنامه های خوب این جشن بود.

یکی از کارهای امید بخش شهردار مراوه تپه مهندس جلال حاجیلی دوجی حمایت و کمک از گروه های فرهنگی هنری مدارس بود. این حمایت باعث میشود استعدادهای فرهنگی هنری دانش آموزان منطقه  رشد کنند و شکوفا شوند.

در پایان این نوشته جا دارد از گروه سرود مدرسه ام اکلثوم و مدیر پرتلاشش خانم امان گل دوجی تشکر کنیم که برای شکوفایی استعدادهای دختران صحرا در در دشت بهشت صحرا صادقانه زحمت میکشند.

ناصر اونق غراوی ، فرهنگی

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا