اخبار

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان: ۹ هزار و ۳۵۰ سند املاک غصب شده رژیم پهلوی به مردم گلستان واگذار شد

پایگاه خبری اولکامیز – مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان گفت: ۹ هزار و ۳۵۰ فقره سند املاک تحت عنوان «املاک ملت» توسط بنیاد مستضعفان به مردم استان گلستان واگذار شد.

به گزارش ایرنا، سیدفخرالدین علوی روز پنج‌شنبه در آیین واگذاری اسناد املاک غصب شده رژیم پهلوی به مردم استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهارداشت: این تعداد سند املاک به مساحت کل ۲۸ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۸۸۱ مترمربع به ارزش ۵۸۸ میلیارد ریال است که به برکت انقلاب اسلامی به مردم استان گلستان اهدا می‌شود.

این مراسم با حضور ویدئو کنفرانسی پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و با حضور علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان و دیگر مدیران استان و جمع کثیری از مردم استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان با تاکید بر اینکه امروز بیست و سومین مرحله از واگذاری اسناد املاک در استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: گلستان بالاترین حجم واگذاری املاک را در کشور به خود اختصاص داده که در این مرحله اسناد ۸ هزار و ۶۶۸ فقره مسکونی، ۶۲۴ فقره کشاورزی، ۵۲ فقره تجاری و ۶ فقره سایر کاربری‌ها به ترتیب بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده‌اند.

وی ۴۳ درصد واگذاری‌های اسناد املاک استان گلستان را در چهار سال اخیر مربوط به دوره مسئولیت پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان دانست و اضافه کرد: ۵۰ درصد واگذاری‌های این دوره در سطح کشور مربوطه به استان گلستان است و روند بررسی و اهدای اسناد دیگر به گلستانی‌ها همچنان ادامه دارد.

اوسط: ۱۳۵ هزار جلد سند از املاک غصب شده سلسله ذلت تحویل ملت شد

مدیرکل امور استان‌های بنیاد مستضعفان گفت: ۱۳۵ هزار جلد سند از املاک غصب شده سلسله ذلت تحویل ملت شد.

امیرعلی اوسط اظهارکرد: در گلستان توانستیم ۹ هزار و ۳۵۰ از اسناد ملت که توسط سلسله ذلت غصب شده بود را به مردم برگرداندیم.

وی افزود: امسال بنیاد جشن صد و سی و پنج هزارمین سند را در کشور اهدا کرد و در گلستان هم رکورد خوبی ثبت شد.

مدیرکل امور استان‌های بنیاد مستضعفان گفت: انفجار نور به معنای واقعی کلمه در انقلاب ما رقم خورد که علاوه بر اینکه به دورترین مناطق کشور هم صادر شد، صدای انقلاب اسلامی به گوش همه آزادیخواهان جهان رسیده و به عنوان یک الگوی عملی درآمده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از نصرت‌هایی خدا به مومنان کوتاه کردن دست‌ها است و اجازه نمی‌دهد به اسلام ضربه وارد شود، یادآور شد: در همان روزهای اول انقلاب اسلامی برخی دشمنان نظام می‌گفتند که این انقلاب ۶ ماه هم دوام پیدا نمی‌کند اما به کوری چشم دشمنان وارد چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شدیم و هر سال مقتدر از قبل هستیم.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا