اخبار

اشتباه استراتژیک آریان پور در برکناری رئیس دانشگاه پیام نور کلاله

پایگاه خبری اولکامیز – خبر کوتاه بود و دردناک : دانشگاه پیام نور کلاله تعطیل میشود…..

گام اول اشتباه استراتژیک رضا آریان پور در برکناری مدیریت وقت پیام نور شهرستان کلاله رقم خورد تا جاییکه نتوانست گزینه مناسبی در جایگزینی این نیروی شایسته معرفی نماید تا درنهایت ریاست دانشگاه پیام نور کلاله به ریاست دانشگاه پیام نور گالیکش واگذار شد تا عملا این جابجایی از کلاله به گالیکش تسهیل گردد.

قطعا حضور اقای بدراق نژاد در راس کار بعنوان بومی و دلسوز در راس کار کیفیت کار در دانشگاه را بالا می برد و از حقوق مردم کلاله کوتاه نمی امد.

دراین بین فرماندار کلاله (بعنوان نماینده عالی دولت)،خیرین کلاله (که سهم بسزایی در راه اندازی این دانشگاه داشتند) چرا سکوت کردند؟کی و چه زمانی میخواهید از حقوق مسلم مردم کلاله دفاع کنید؟

متاسفانه از نماینده شهرستان انتظاری نیست چون پایه ریز این اتفاق نامبارک با برکناری آقای بدراق نژاد بودند در حالی که بدراق نژاد در جایگاه بهتری و در شهر دیگری مشغول خدمت هستند و این کلاله بود که از این برکناری لطمه دید تا جایی که خطر تعطیلی و جابجایی به شهر گالیکش این دانشگاه بیخ گوش مردم کلاله است.

یک شهروند کلاله ای

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. باسلام
    آقای دکتر بدراق نژاد ریاست محترم دانشگاه پیام‌نور کلاله به علت مشکلات استخدامی مجبور به ترک مدیریت واحد کلاله شدند آقای آریان پور نقشی در این کار نداشتند ضمن اینکه بخاطر بومی بودن آقای بدراق نژاد پیگیر بازگشتشان هم بودند، ولی آقای بدراق نژاد بعد از کلاله ریاست پیام نور مرکز بندر ترکمن را عهده دار شدند که بعد از شش ماه مجدد به همان دلیل فوق مدیریت بندر ترکمن را هم ترک کردند متاسفانه هم کلاله و هم بندر ترکمن از نعمت وجود چنین مدیر موفقی محروم شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا