اخبار

بداخلاقی هایی که ادامه دارد

پایگاه خبری اولکامیز – مهدی سیدکلاته: انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه گنبد به دور دوم کشیده شد و در حالیکه انتظار میرفت با وجود دو رقیب هم زبان از یک قومیت، شاهد کاهش تنش ها و بی اخلاقی ها باشیم.

متاسفانه به مرور و با گذشت روزها شاهد آن بودیم ، همچنان فضای مجازی و رسانه ای شهرستان ، درگیرِ جدل های انتخاباتی با چاشنی توهین، تحقیر و تمسخر باقی مانده  و حتی فرارسیدن، عید بزرگ فطر هم نتوانست از حجم این تخریب ها بکاهد و قلوب فعالان انتخاباتی را به هم نزدیک سازد .

در این بین در کمال تاسف در کنار توهین و تخریب خود نامزدها، نوعی جدید از بی اخلاقی ها را شاهدیم که با حمله به برخی اصحاب رسانه همراه شده و بارها به افراد سرشناس رسانه ای و خبرنگاران گنبدی نیز توهین شده است .

 لطیف ایزدی خبرنگار شریف گنبدی یکی از این افراد نام آشناست که در عین ناجوانمردی تحت هجوم و توهین برخی هواداران قلم به دست نامزدها واقع شده و حجم این توهین ها واقعا موجب ناراحتی و کدورت است.

لطیف را سالهاست می شناسم، در کارش جدی و در بیانش صادق است، شفاف سخن میگوید و نقد میکند اما اهل توهین نیست. همیشه ادب را رعایت میکند، حق او نیست اینطور مورد بی مهری قرار گیرد و رسانه اش که سالها زبان گویای دردهای مردم ترکمن صحرا بوده، اینگونه مورد تاخت و تاز و هجمه ی خارج از اخلاق، واقع گردد .

الصاق عناوین ناپسند به او و رسانه اش واقعا پذیرفتنی نیست و این توهین مستقیم به او قطعا توهین به همه اهالی رسانه خواهد بود.

قطعا جامعه ی رسانه ای شهرستان ساکت نخواهد نشست تا برخی جوانان احساساتی و جو گیر ستادهای انتخاباتی، در بی توجهی و انفعال بزرگترهاشان، هر چه میخواهند بکنند و هر انگی و تهمتی که لایق خود است به احدی از خبرنگاران اثبات شده ی شهرستان بچسبانند .

از نامزدهای محترم و ریش سفیدان محترم ستادهای انتخاباتی درخواست دارم نظارت بیشتری به عملکرد منسوبان خود داشته باشند و اجازه ترویج این بی اخلاقی ها را ندهند و اگر این معدود افراد بی اخلاق را از خود نمی دانند سکوت نکنند و جهت اجتناب از دلگیری و کدورت اهالی رسانه شفاف بیان کنند. نامزدی که قدرت کنترل بر رفتار و اعمال جز کوچکی از ستاد انتخابات خود را نداشته باشد، در آینده قطعا مورد نقد جدی خواهد بود .

رقابت کنید اما فراموش نکنید ما همه اهل همین خاک و سر یک سفره نشسته ایم. حرمت نگهدارید . گنبد بعد از انتخابات به همت همه ی ما برای توسعه و پیشرفت نیاز دارد . تخم کینه نکاریم تا دشمن شاد شویم .

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. جان استوارت میل معتقد بود:” لگدمال کردن، نابودی همدیگر، و راه خود را به زور باز کردن ، و پای دیگران را لگد کردن …. فقط عارضه دوران گذار است…” وقتی این دوران گذر کند ، امید که دوران ثبات و آرامش روانی به اجتماع ما باز گردد… همدلی و همبستگی دوباره احیاء شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا