اخبار

سخنی با برخی از فعالان فضای مجازی

تخریب نکنیم،تهمت نزنیم

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی: 

آغزی بیر ایلات نگ اوبه سی آباد / آغزی آلا ملتتینگ یاشاماغی قین / دوستلوق منگ آرزوئم، آدامزاد اوچین

در ایام و کشمکش های انتخاباتی، که برخی از قلم نویسان، فعالین فضای مجازی، برای جلوه نمودن کاندیدای خود،دست به هر ترفند و کلمات حباب گونه در این راستا دست زده اند، اما مگر میشود با احساسات پاک، همچون آب زلال مردم این منطقه، بازی کرد.

فی‌مابین این دعواهای سیاسی ،حرمت و قداست انسانی بسیاری از افراد به نا حق له شده و برخی از قلم ها و نگاه‌ها بدون واهمه از عواقب اُخروی بابت این تهمت ها، دیگر جایی برای دفاع باقی نگذاشتند.

فعالیت انتخاباتی و معرفی کاندیدای مورد حمایت باید به مردم رو نگاری شود تا عزیزان شرکت کننده در انتخابات که قطعا تعداد آماری حضور مردم، بیشتر از دور اول خواهد بود، با سعه صدر و خاطری آرامش، نام منتخب نماینده خود را برای مجلس شورا اسلامی کلید بزنند.

سر در آرامگاه ابدی، انسانی با کرامت و با فضیلت شهید اترک طیار، که تمام عمر جاودانه خود را وقف مردم جاری کرده و در نهایت، جان عزیز خود را فدای خالق نمود و در این راه به درجه رفیع شهادت نیز رسید، شعری در مورد وحدت و یکپارچگی این مردم عزیز حکاکی شده، تا برای نسل‌های فعلی و آینده، عبرتی باشد که وحدت، یکدلی و هم افزایی، میراثی برای آیندگان میتواند محسوب شود.

وقتی دلها با همدیگر نزدیک شوند، کارها بر وفق مراد پیش خواهد رفت. اشکالی ندارد از خبرنگار گرفته تا مردمی که به دنبال مدینه فاضله هستند و دنبال رؤیاهای خود می‌باشند،از کاندیدای مورد نظر حمایت کنند.

تراوشات ذهنی هر شخصی بالطبع جز حریم خصوصی محسوب شده، و قابل احترام است. اما اینجور نباشد که این افکار، شکل توهین و تخریب را به خود گیرد و دلی را برنجاند.

برخی از دوستان، شجاعت عذر خواهی از همنوع خود، بابت دلهای شکسته از نوشته ها در فضای مجازی را داشته اند که می‌تواند همین عمل الگویی برای سایر افراد باشد.

در تعریف و تمجید از کاندیدا، غش کاذب را در نظر نگیریم. به قول بزر گی که میگوید: تقاری بشکند و ماستی بریزد / جهان گردد به کام کاسه لیسان.

فردای انتخابات، ایام رخ به رخ با یکدیگر فرا می‌رسد و این چرخه یا داستان، همچنان ادامه دارد، عندالزوم، احترام و پاسداشت یکدیگر را حفظ نموده چون آنچه بعد از مرگ خواهد ماند لطف است و محبت است و دیگر همه هیچ. یا حق

 

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا