ورزشی

آتش بازی بمب افکن در هفته نوزدهم

پایگاه خبری اولکامیز- شیر محمد شیرووانی : رقابت نفس گیر و جذاب دو تیم شهرداری ارومیه و شهداب یزد از هفته نوزدهم در سالن والیبال ، هیجان فوق العاده ای برای دوستداران والیبال رقم زد.

حیف از بازی دو تیم با کلاس که والیبال را در سطح بالایی به نمایش گذاشته و تمام شد. پنج گیمه شدن بازی دو تیم و مبارزه بازیکنان در داخل زمین و کادر فنی بر روی نیمکت، حکایت از آن دارد که مربیان و کمک های دو قطب والیبال کشور چشم از آنالیز یکدیگر بر نمیداشتند ، امیدواری دلسوختگان والیبال بر رشد کیفی باشگاههای کشور با این بازی زیبا و تماشاگر پسند دو چندان شد.

شخصیت گرانبها و صبوری انسانی ارزشمند و با دانشی همچون عمده غیاثی بر روی نیمکت شهداب یزد ، ایجاب میکرد تا بر دیکته کردن دستورات تاکتیکی، این تیم یکدست به پیروزی در سالن والیبال برسد.

اما پروازهای بمب افکن ترکمن صحرا که ضربات دست چپ او همچون شلاقی بر سر توپ فرود میامد، عملا دفاعهای شهرداری ارومیه را از کار انداخته بود.

وقتی میکائیل تاجر اینچنین خود را قبراق نشان میدهد، هواداران والیبال دشت پنبه زارها احساس غرور میکنند حالا بماند مدیریت باشگاه داری ، نحوه مربیگری سر مربی و چیدمان بازیکنان که تاثیر بسزایی در آماده کردن بازیکنان دارد.

وقتی تعویض طلائی بابک امیری به جای حمزه زرینی را مشاهده میکنیم به این نکته باریکتر از مو می رسیم که مربیگری فقط کوچینگ و تمرین دادن نیست.

مربی نیز ذهن خود را برای  تصمیمات منطقی و سریع مهیا کرده باشد.پروازهای میثم صالحی از پشت خط یک سوم ، آبشارهای یلی، متانت و علم مربیگری پیمان اکبری و عملکرد فوق العاده دو پاسور تراز اول کشورمان (مهدوی و سال افزون)و پروازهای رضا عابدینی و مصطفی وند بر فراز تور ، هیجان خارق العاده ای را در هفته نوزدهم به تصویر کشاندند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا