ورزشی

پاسخ به انتقاد طریک

دفاع از کارنامه قره داشلی

پایگاه خبری اولکامیز – باز نتایج ضعیف و چنگ انداختن به در و دیوار شروع شد به قول یک ضرب المثل قدیمی من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود .
واقعا اگر نتایج خوب هم به دست میامد از اقای قره داشلی تقدیر و تشکر میکردید بخاطر تیمی که بسته بود یا فقط به دنبال انداختن تقصیرات کم کاری جزیده به گردن این و اون هستید. رفقا دشمن نشده‌اند؛ درد این دوستان والیبال نیست و آن‌ها درد خودشان را دارند. از هر انسان منصفی درباره عملکرد والیبال گنبد سوال کنید این دوستان اگر کارنامه درخشانی از خود ارائه کنند، مخلص آن‌ها هم هستیم این دوستان درد خودشان را دارند این افراد کجای والیبال بوده‌اند؟

آقای طریک ابتدا باید عرض کنم با چه متری اندازه گرفتید که پیراهن مریبگیری را برای اقای قره داشلی بزرگ دیدید آیا شما بازیکن والیبال بودید؟ آیا شما مربیگری کردید؟ و یا تیم داری؟ اگر این حرفها از زبان یک کارشناس والیبال بود دل آدم به درد نمیومد.

مگر برای جزیده کارت دعوت ارسال کرده بودند که هدایت این تیم را بر عهده بگیرد مگر جزیده از اوضاع تیم با خبر نبود شما که از وضعیت تیم در به به  سال آخر شورای قبل و انتخابات برای شورای شهر جدید که نبودید و ببینید بستن تیم دچار چه مشکلاتی شد عدم تخصیص بودجه عدم توجه اعضا شورا به دلیل درگیر بودن با انتخابات حتی تیم شهرداری گنبد مجوز نداشت که با تلاشهای شبانه روزی قره داشلی این امر محقق شد .

شما میگید ۷ میلیارد هزینه شده این رقم رو از کدام آمار رسمی بدست آوردید خواهش میکنم کمی تحقیق کنید کل مبلغی که هزینه شد برای تیم در زمان قره داشلی اسنادش موجود میشه با جمع بستن مبلغ قرارداد بازیکن ها به عدد واقعی رسید که به ۴ میلیارد هم نمیرسه .

شما صحبت از عدم جذب نیروی بومی توسط قره داشلی میزنید ولی خبر ندارید تا شورای سهر جدید در جایگاه خود بنشینند و سر و سامانی به باشگاه بدهند دیگه دیر شده بود و تمام بازیکنان بومی با تیمهای دیگر قرارداد بسته بودند ولی با این وجود قره داشلی سه الی چهار بازیکن بومی خوب رو جذب کرد اگر قره داشلی تیم خوبی نبسته بود چطور با همون تیم تا نیم فصل بازی ها در رده ششم جدول بود .

اتفاقا تیم قره داشلی تیم خوبی بسته بود ولی با کارشکنی ها ی افراد مواجه شدن که خارج از تصور نبود و با فرصت کمی که به ایشون دادن و بجای حمایت شروع به تخریب نمودن تا این سرمایه ملی را از گردونه خارج کنند.

از انصاف نباید گذشت که در کارنامه مربیگری قره داشلی قهرمانی های زیادی به چشم میخوره چرا نمیگید جزیده چرا حفظ نکرد این بازیکنان بومی رو چرا در فصل نقل و انتقالات بجای اینکه نیروهای با تعصب بومی رو جذب کنه چندتا بازیکنی که بودن رو هم از دست داد. آیا بخاطر رفتار ایشان با بازیکن ها بوده ؟

شما به عنوان خبرنگار بجای اینکه انتقاد غیر کارشناسانه خارج از حرفه خود انجام بدید دنبال حقایق باشید که درست انعکاس بدید نه اینکه با طرفداری از شخص خاص موجب ریختن هیزم درون آتش بشید .

در آخر باید بگم در منطقه مگر ما به چه تعداد مربی امثال قره داشلی و جزیده و بای محمد دوجی و آزمون ها در عرصه والیبال داریم که به این شکل بین آنها دیوار بکشیم و بجای اینکه در این بحران پیش آمده از تجرببات آنها استفاده کنیم و دست به دست هم بدیم و تیم گنبد رو سربلند کنیم دنبال مقصر باشیم که کدام یک تیم را به سمت باتلاق برده است.

اکتای امانی

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا