ورزشی

والیبال گنبد به سمت باتلاق می رود

پایگاه خبری اولکامیز – حاجی قربان طریک ، خبرنگار :

اولین هفته دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال با شکست مفتضحانه تیم والیبال شهرداری گنبد آغاز شد. تیمی که امروز در سالن المپیک به نام گنبد وارد میدان شد، ندانستیم تیم مشهد بود یا اصفهان و …. این چه تیمی است که آقای جزیده قبول کرده است سرمربی اش باشد؟!!

تیم تقریبا کاملا غیر بومی و بدون تعصب که برایشان باختن و یا بردن تفاوتی نداشت.

آقایان و خانم محترم شورای شهر گنبد لطفااینگونه با حیثیت و آبروی والیبال یک شهر بازی نکنید.

بازی امروز و ترکیب تیم در بازی حیثیت چندین ساله والیبال گنبد را به حراج برد. نزدیک به ۷ میلیارد یعنی بالاترین رقم از بیت المال هزینه شده است ولی افسوس از یک ذره از مدیریت تیمداری!

البته معروف است تیمی که قره داشلی می بندد همیشه به سمت باتلاق می رود ولی من نمیدانم جزیده چرا سرعت رفتن به باتلاق را بیشتر کرد.

آقای قره داشلی خواهشا از مردم و هواداران عذرخواهی کند. با این نوع تیم بستن و دیگر به فکر مربیگری در گنبد نباشد.  ظاهرا پیراهن مربیگری در گنبد برای او اینقدر بزرگ است که دیگر عطای مربیگری را به لقایش ببخشد.

مربی غیر بومی ، بازیکن غیر بومی محصول مدیریت مربی سابق بود که اینچنین جزیده را به باتلاق دارد هدایت می کند.

در مورد شورا متاسفانه سال آینده بهانه نیاورید که اینقدر هزینه کردیم ولی جواب نگرفتیم. به شما ها هشدار دادیم که اینگونه روش تیمداری به هیچ میرود ولی کو گوش شنوا !!

والیبال امسال برای گنبد تقریبا تمام شد و افتضاح ترین نتایج رقم خواهد خورد و خدا رحم کند تا به لیگ یک سقوط نکنیم.

اتفاقات و تمامی رخدادهای والیبال امسال را در مقالات آینده کاملا شفاف سازی خواهیم کرد و عوامل شکست و افتضاحات تیمداری والیبال گنبد را پروژکتور قوی خواهیم زد و تمامی ابعاد آن را روشن خواهیم نمود و نخواهیم گذاشت والیبال گنبد در باتلاق مدیریتی غرق شود.

در ضمن آقای شادمهر نماینده محترم این باخت ها و ضعف مدیریتی ها در زمان جنابعالی دارد اتفاق می افتد و هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست همه این اتفاقات پشت پرده در زمان نمایندگی شما در حال رخ دادن است لطفا بیدار شوید و یک تغیرات اساسی در ترکیب مشاوران ورزشی تان بدهید زیرا هر چه به شما گفته اند ره به جای نبرده است. نگذارید قطار والیبال گنبد از ریلش خارج شود که اگر خارج شود برایتان فوق العاده سنگین تمام خواهد شد.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا