مطالب ویژه

با مردم از میان مردم نخواهد رفت

با مردم، جرمش آن بود که اسرار هویدا می‌کرد!

پایگاه خبری اولکامیز – در آخرین لحظات پایانی حیات برکت‌آفرینِ امیرالمومنین ثانیه‌ها به‌ کندی حرکت می‌کرد و زمان به‌دنبال بازگشتی ملتمسانه بود تا شاید بتواند به سحرگاه نوزدهم بازگردد و علی را بخواباند تا دوگانه‌اش به قضا بیانجامد.

هرچه زمان در تلاش بود تا شمشیر جهل ابن مجلم را در نیام فرو نشاند علی در تمنای وصالی بود و می‌خواست تا رب ودود مردمی جهل‌پرست را به آگاهی برساند.

آری رسالت علی در رفتن بود تا آزادی و آزادگی را به معنا برساند.

اگر آن روز خون علی به بهای آزادی و به جرم آزادگی از فراق شکافته‌اش محرابی را گلگون ساخت امروز همان خون در رگ‌های مسلمینش سینه ظالمین را خواهد شکافت.

مُحبان علی برای حُـریت نماز عشق بپا خواهند داشت حتی اگر ابن مجلمان دوران تیغ‌ها برکشند و سرهاشان به بهای آزادی بر نیزه‌ها کِشند.

ما فرزندان مکتب علی‌بن ابیطالب هستیم و در مسیر حقیقت تالی و رهرو مولای‌مان خواهیم بود.

در ایام ضربت خوردن مولی مومنان شمشیری دیگر بر پیکر آزادی فرو نشست بی‌آنکه بداند طنین فُزْتُ وَرَبِّ الْکَعْبَه در کالبد مریدان مولایش کماکان جاری‌ست.

در این روز فرمان به حبس آزادی دادند و حرمت آزادگان شکستند.

آری آزادی بیان در این شهر شرح مشروحی دارد که در این مقال تشریحش میسر نخواهد شد.

در شب های پر فضیلت قدر که دست به دامان زمان بودیم تا سحر نشود، بلکه بنده ای بی علی در به در نشود، داد خویش به دادگاه عالم بردیم و از دادِستان بزرگ تمنای دادخواهی کردیم.

این روزها خورشید حقیقت را به جبر امر بر غروبش کردند و قلیلی ناچیز تلالوش را برنتابیدند.

خدایا! در شب‌های مبارک ماه میهمانی ات شاهد بودی و دیدی با میهمان درگاهت چه‌ کردند که اگر در دادگاه عالم جرمشان را کتمان کنند در دادگاه عدل تو می باید بدان اذعان کنند.

ما پیروان راه حقیم و جز حقیقت اندیشه‌ای نداریم.

چه نیکو سردارمان گفت؛ ما ملت امام حسینیم، پس با اقتدا به نور وجودش فریاد بر می‌کشیم؛ «إن کانَ دین مُحَمَّداً لَمْ یَستَقِم الَّا بِقَتلی فَیاسُیُوف خُذینی» (اگر دین محمد جز با کشته شدن من باقی نمی‌ماند، پس ای شمشیرها، مرا فرا گیرید) چون به حقیقت ایمان داریم و در مسیرش تلاش می‌کنیم، خواهیم گفت: إنَّ الحَیاهَ عَقیدَهٌ و جِهادٌ (به‌راستی که زندگی، عقیده داشتن و در راه آن تلاش کردن است).

علی را به صَلَاه الفَجْر ضربت زدند و حسین را به صَلَاهُ ظهر و ما مریدانش را به صَلَاه عصر.

آری ضربتی عصرگاهی بر پیکر عدالت‌خواهی مریدان عدل علی وارد آوردند تا شاید بغض‌های فرو خورده خویش را با سلاخی حقیقت به شادمانی نشینند.

ما به حرمت خون مولایمان علی (ع) و قداست شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان لب فرو بستیم، تا غم فراق علی ابن ابیطالب را تسلی بخشیم، اما زین پس بنا به‌ فرموده‌اش و مصمم تر از قبل عمل خواهیم کرد و سکوت در برابر ظلم را همراهی با ظالم می‌دانیم.

فاسدین و فاسقین بدانند که دیگر ذوالفقار علی در نیام نخواهد ماند، مُهر این سکوت خواهد شکست و شیاطینی دون بر جای خود خواهند نشست.

ای غافلان دنیاپرست بدانید و بر جهل دنیا پرستی خویش نمانید، چراکه ما با مردمیم و شما بر مردم.

سوگند یاد می‌کنیم همراهان با مردم همیشه با مردم می‌ماند و دشمنان مردم را می‌راند.

 مردم به‌خوبی می‌دانند؛ با_مردم، جرمش آن بود که اسرار هویدا می‌کرد.

رسانه‌ی با مردم صدای مردم این دیار است و برای فساد ستیزی در راستای آزادی بیان و حقوق شهروندی و با اتکا به قانون اساسی تلاش می‌کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در باب آزادی بیان صریحاً می‌فرمایند؛ مردم در ابراز نظرات مختلف آزادند و چارچوب آزادی، قانون اساسی است.

پس به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و با تاسی به فرمایش معظم له ما خادمان مردم  با_مردم و برای مردم باز می گردیم و در کنار مردم می مانیم.

عید سعید فطر بر مسلمین جهان تهنیت باد.

حق‌پرستان را نباشد وحشت از سرکوب خصم، هرچه ضربت می‌خورند این قوم محکم‌تر می‌شوند.

تحریریه #همراهان_با_مردم

آدرس جدید گروه تلگرامی با_مردم

 

https://t.me/bamarrdom

 آدرس کانال تلگرام با مردم

 

https://t.me/ba_mardom_gonbad

 

آدرس پیج اینستاگرام با مردم :

https://instagram.com/bamardom.iran

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا